Happy Challenge #6 Positieve Gewoontes

Week zeven is bijna afgelopen. Morgen komt de nieuwe opdracht online en daarom nog maar even snel opdracht zes met jullie delen. Opdracht zes gaat over positieve gedachten toevoegen aan jouw leven en welke positieve dingen er al zijn in je leven.Ik ben van mijzelf al een redelijk optimistisch en positief persoon, maar er zijn wel zeker nog wat positieve gewoontes die toegevoegd kunnen worden. 

De positieve gewoonten waarmee ik zelf aan de slag wil gaan:

– Deze zal nog wel wat vaker tevoorschijn komen, maar meer bewegen. Ik moet voor mei eigenlijk nog de Couch to 5K uitgelopen hebben of iets wat daar op lijkt en ik vind het eigenlijk ook wel heel erg lekker om wat vaker te sporten. Wat ik nog wel mis is het paardrijden. Ik hoop dat in de zomer wat meer toe te kunnen voegen aan mijn leven 🙂

–  Bezig met school! Mijn module Spaans is heel erg moeilijk en ik heb er veel moeite mee. Het  niveau ligt eigenlijk te hoog en doordat ik de toets van het eerste jaar ook nog niet heb gehaald is de druk heel hoog. Ik heb veel moeite om hier positief over te blijven en niet alle boeken onder de bank te gooien en de handdoek in de ring te gooien. Als ik het tentamen niet haal over zes week, kan ik de opleiding wel doei zeggen en daar zit ik niet echt op te wachten. Dus elke dag duik ik weer de boeken in, maar ik wil graag wat meer vertrouwen in het feit dat het wel degelijk gaat lukken.

– Minder doelloos achter de laptop zitten. Er zijn genoeg leuke dingen om te doen die niet plaatsvinden op een computerscherm. Ik heb nog steeds een paar boeken die gelezen moeten worden.

De positieve gewoontes van week zes. Dat zijn deze dus. Week zeven is ook bijna voorbij en dat was echt mijn favoriete opdracht. Deze vond ik iets minder, de dankbaarheidslijstjes vind ik veel leuker. Ik ben heel benieuwd wat de opdracht is voor week acht en dan is de challenge alweer bijna voorbij.

Wat denk jij ervan?

