Even kletsen

De bedoeling was om vanavond na het Zumba’n meteen in de boeken te duiken en mijn Spaanse rollenspellen in mijn hoofd te stampen. Helaas gaat de avond niet helemaal als gepland. De sportschool heb ik wel bezocht. Ik heb zelfs daarna nog lekker gegeten, maar het Spaanse werk zit nog in de tas. Vanavond ga ik eerst even een verhaaltje schrijven. Ik heb al een tijdje niets meer van mij laten horen. De dankbaarheidslijstjes kwamen wel tevoorschijn, maar veel heb ik niet van me laten horen. Dus vanavond even een klein verhaaltje.

Ten eerste geniet ik super van het mooie weer en heb ik zelfs al een kleurtje op mijn wangen gecreëerd. Een heel klein rood kleurtje, maar een kleurtje blijft een kleurtje. Alles wordt met dit weer mooier. Ik ben zelfs al een aantal keren wezen hardlopen en ik heb er heel erg veel plezier in gehad. Wie had dat kunnen zien aankomen? Ik niet dus. Maar ik voel me super lekker door het sporten en vind het extra bijzonder dat alleen dat sporten je al een beetje blijer kan maken. En mijn nieuwe hardloopschoenen dragen daar ook heel erg aan mee. Ik ben er verliefd op! Ze lopen zo onwijs lekker en fijn. Super aankoop.

Verder heb ik het druk op school en werk. Ik werk nu z’n drie keer in de week en daar dan ook nog de moeilijke lessen en huiswerk bij is wel veel. Gelukkig gaat het allemaal wel steeds beter en leer ik zelfs nog nieuwe dingen op mijn werk is het wel even veel. Tel daar het heen en weer gereis van Leeuwarden naar Veenhuizen naar Assen naar Veenhuizen naar Leeuwarden bij op en ik maak aardig wat kilometers. Gelukkig worden we er ook extra blij van als we dan de salarisbriefjes binnen hebben dus ik heb niets te klagen!

Het Spaans is nog wel steeds erg ingewikkeld en hoewel het beter gaat, raak ik wel een beetje in de stress. Onbewust eigenlijk, want ik voel me nog niet eens zo gestrest. Mijn lichaam is het daar blijkbaar niet meer eens, want de koortsblaren hebben hun plekje alweer gevonden. Heel erg vervelend, maar daarmee word ik wel even met de neus op de feiten gedrukt dat ik erom moet denken. Anders ben ik straks ziek en dat kan ik zeker niet gebruiken. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat over drie week. Dan begint de tentamen ellende pas echt!

Deze week ga ik lekker in de zon doorbrengen. Morgen ben ik vrij en bestaat mijn dag uit school en school. Verder wil ik graag ons studentenhuis mini tuintje een beetje netjes maken en ga ik ’s avonds uit eten met Vriendje. De nationale restaurant weken zijn begonnen en ik ben erg nieuwsgierig wat we te eten krijgen. Het word een verrassing en daar ben ik altijd wel voor in. Gezellig even met zijn tweeën en vieren dat we zaterdag een jaar samen zijn. Dat mag ik stiekem niet vertellen, maar ik vind het veel te leuk!

Vrijdag, zaterdag en zondag moet ik werken en daarna ben ik weer lekker een hele week in Leeuwarden. Hopelijk is het dan net zulk mooi weer en kan ik voor de eerste keer dit jaar op het terras zitten. Ik ben benieuwd want ik hoorde ook verhalen over sneeuw. Nu lijkt me dat wel heel erg bijzonder, maar het zal vast niet heel erg lang meer dit weer zijn. Volgende week ook nog kijkavond voor een kamer in ons mooie Villa Kakelbont en afspreken met vriendinnetjes. Het wordt een goede week!

Ik ga nu even lekker een aflevering van The Originals kijken en dan fijn slapen. Een fijne avond nog!

One thought on “Even kletsen

Wat denk jij ervan?

