A little peek into my life #32

Maart is alweer door de midden gehakt. Nog even en we verzetten de klok alweer naar de zomertijd. Helaas heeft de zon zich deze week wel verstopt, maar gelukkig heb ik er vorige week zeer veel van genoten. Het was echt onwijs lekker en er waren zelfs momenten voor dat ik mijn zomerjas aan kon. Ik heb mijn hardloopschoenen vaak aangehad en er is niets beter dan rennen in het zonnetje. Nu hopen dat ik mezelf deze week ook de deur uit kan gooien. Voor nu een paar foto’s van heerlijk weer en er zitten ook zeker nog wat Londen foto’s tussen.

De Big Ben. Een hele mooie toren en een hele mooie foto. En wat was het daar mooi weer. Geweldig!

Wandelen over de Portobello Market. Heerlijke markt waar je onwijs lang kunt rondlopen, snuffelen en van alles kunt proeven. Het is echt een hele lange markt en gelegen in Notting Hill. Als je de film eens gezien hebt, herken je van alles. Echt heel erg leuk!

Dit is natuurlijk het metro station Bond Street. Ik sta voor de B….

 

Zo zag je mij in Londen. Met de camera en foto’s maken.

  

En daar is Nederland weer. Hoe geweldig de vakantie ook is, ik ben altijd heel erg blij Nederland weer te zien.

Altijd staan er mensen bij het I amsterdam teken. Nu was hij helemaal leeg. Tijd voor een foto 🙂

Een vriendinnetje van mij was jarig en ik had een hele grote kaart voor haar gekocht. Jammer genoeg is deze helaas nooit aangekomen. Misschien heeft iemand anders er nu plezier van, maar helaas heeft hij haar nooit bereikt.

 

Het was zulk lekker weer vorige week. Mijn kamer was heerlijk warm en ik word er zo blij van.

’s Morgens om zeven uur richting mijn werk zag ik deze prachtige zonsopgang. Heerlijk!

 

Rondjes hardlopen door de bos. Met de zon op mijn gezicht en de wind in mijn rug. Heerlijk!

Het was studeertijd. Rollenspellen die bestudeerd moesten worden en die ik uit mijn hoofd moest leren. Gelukkig ging het allemaal goed en ik heb ik hem met een 6.6 gehaald!

Lekker wandelen in het Fochteloërveen. Samen met Vriendje en Daisy hebben we een heerlijk rondje gelopen. Perfecte zondag 🙂

Ook Verona, Pumba en Indy genieten van het heerlijke weer!

Poekie zag het wel zitten om mee te gaan naar Leeuwarden. Helaas kunnen we dat niet doen, maar het zou wel heel erg leuk zijn om Poekie een keer mee te  nemen naar Leeuwarden.

En nu is het een begin van een nieuwe week. Een week waar ik zonder telefoon moet leven, wat me eigenlijk tot nu toe best goed af gaat. Morgen hebben we kijkavond voor een nieuw huisgenootje en ik ben lekker een paar dagen vrij. Vanavond ga ik lekker pannenkoeken eten en naar de sportschool. Verder spendeer ik mijn vrije uren met het kijken van Once Upon a Time. Een hele fijne nieuwe serie die onwijs leuk is. Tussendoor ga ik maar kijken naar een nieuwe telefoon.

Fijne week iedereen!

 

2 thoughts on “A little peek into my life #32

  1. Ooh London! De eerste keer ik er ging was het een weekend met stralende zon. London heeft toen echt mijn hart gestolen. Zelfs op zo’n manier dat, wanneer ik nu terugga en het regent, ik helemaal niets merk van het slechte weer. Gek hoe zo’n eerste indruk je perceptie van een stad kan veranderen!

Wat denk jij ervan?

