Zomaar opeens ziek

Daar zit ik dan. De hele zaterdag opeens vrij. Niet met de meest leuke reden. Ik ben ziek. Voor het eerst in een paar maanden ben ik weer eens een dag ziek. Precies op z’n dag waar ik best wilde werken, vanavond een leuk verjaardagsfeestje had en ook morgen nog een hele dag moet werken. Maar mijn lichaam was het daar blijkbaar niet mee eens. Hij vond het nodig dat ik vannacht ziek werd en dus op de bank belandde. Ik kon niet werken vandaag en het feestje is afgezegd.

Jammer genoeg kan ik vanavond niet naar de verjaardag, maar dan moet ik de avond maar doorbrengen met WordPress en lekker vroeg op bed.Β En wat doe ik dan verder de hele dag? Β Ik heb maar huiswerk gemaakt. Nu ben ik bijna klaar met mijn portfolio. Heb ik al mijn opdrachten al af en ben ik klaar voor de presentatie van maandag.Β 

Is ziek zijn toch nog ergens goed voor πŸ™‚

 

One thought on “Zomaar opeens ziek

Wat denk jij ervan?

