Ingeschreven voor de Loop Leeuwarden!

52377c737dd615196c59b1c58fee6087

Jazeker. Ik heb het gedaan. Ik heb me gisteren ingeschreven voor mijn eerste hardloopwedstrijd. 18 mei is het zover en dan ga ik 5K lopen tijdens de Loop Leeuwarden. Ik heb er zin in en ik ben er klaar voor om er voor te trainen! Het hardlopen gaat steeds beter en makkelijker en mijn super lekkere zittende schoenen maken het feestje helemaal af. Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat en wat ik er van kan verwachten, maar nu eerst. Trainen!

 

 

 

 

Wat denk jij ervan?

