Happy Challenge #9 Dream BIG!

Naamloos6

De één na laatste opdracht van de Happy Challenge gaat over dromen. De dromen die je kunt hebben en waar niets je in de weg staat. De kleine dromen die je nu bezig houden of de grote dromen waar de dagdromen over gaan. We hebben ze allemaal of we er nu voor uit durven komen of niet.Vandaag de dromen die mij bezig houden. Er mag grootst gedacht worden. Extreem buiten de lijntjes kleuren en bedenken wat je grootste droom is.

Groot en klein.

Ik wil naar Finland en naar Zuid Amerika. Finland is nog steeds erg onzeker en Zuid Amerika, but a girl can dream 🙂 Ik wil wat van de wereld zien en niet alleen maar Zuid Amerika hoor. Ik zet ook graag voet op het andere deel van Amerika en ook Australië klinkt geweldig. Maar zelfs in Europa zijn er nog genoeg plekken te ontdekken. Rome staat hoog op de verlanglijst voor een vakantie en Finland natuurlijk voor de uitwisseling. Maar niet alleen Finland klinkt interessant, maar ook Noorwegen en Zweden wil ik graag nog een keer bekijken. Het is wel duidelijk. Reisdromen genoeg.

Over twee week heb ik weer een tentamenweek en ik ben zenuwachtig. Ik droom van een voldoende op mijn eerstejaars tentamen en dan eindelijk die propedeuse in ontvangst kunnen nemen! Verder wil ik naar Finland, stage lopen bij een evenement bureau en dan afstuderen. Het klinkt allemaal zo ver weg, maar eerst die aankomende tentamens halen!

Verder droom ik van een huis met een grote keuken. Een huis samen met Vriendje en een hele mooie grote keuken. Een appartement is ook oké, zolang ik maar eindelijk een fijne keuken heb. Een heleboel kilometers die ik nog kan hardlopen. De blog die het goed blijft doen en een oorbellencollectie die blijft groeien.

Zoals ik al zei. Ze zijn groot en klein, maar het zijn mijn dromen en ga ze waarmaken!

 

One thought on “Happy Challenge #9 Dream BIG!

Wat denk jij ervan?

