Ik mag naar Finland!

Het grote nieuws is gisteren aangekomen! Ik kreeg het mailtje waar ik al zo lang op had gewacht en toch kwam het ongelofelijk plotseling. Ik mag heen. Het is goed gekeurd! Ik mag zomaar 20 weken studeren aan één van de grootste universiteit van Finland en ik heb er onwijs veel zin in!!

Het duurt nog een hele poos, want het is pas in februari 2015. Er zit nog een grote vakantie tussen. Ik ben nog niet eens klaar met mijn tweede jaar en eerst nog het moeilijkste van mijn derde jaar moet ik eerst nog overwinnen voordat ik in het vliegtuig zit naar een nieuw avontuur. Ik heb nog geen vakkenpakket gekozen, geen kamer en de officiële aanmelding is nog niet rond, maar ik wilde dit heerlijke nieuws toch even met jullie delen.

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte over alles en nog wat. Ik heb er zin in!

2 thoughts on “Ik mag naar Finland!

Wat denk jij ervan?

