Opgelucht

Het is voorbij. De tentamens zijn over. Het is klaar. Even niet meer studeren. Maar om nu te beschrijven hoe het gegaan is. Oei, dat is altijd gevaarlijk. Ik had vanmorgen het belangrijkste tentamen. Het was spannend, ik was zenuwachtig en de druk lag hoog want dat tentamen moet ik halen.

De uitslag heb ik pas over twee week. Dat worden twee hele lange weken. Maar hij ging goed en ik heb er vertrouwen in. Het moet me nu toch eigenlijk wel gelukt zijn. Ik heb mijn best gedaan en meer kunnen we er niet voor doen.

En dan nu? Ik denk Simsen, want dat wilde ik de hele week al πŸ™‚

 

Wat denk jij ervan?

