Lijst update #4

Nog 27 dagen te gaan. Dan zijn de 1001 dagen afgelopen en dan is het avontuur voorbij. De lijst met dingen hangt al zeker anderhalf jaar op mijn kamer deur. Het zal leeg zijn. Want ermee doorgaan dat doe ik niet. Er staan dingen om waarvan ik niet eens meer weet waarom ik dat ooit wilde doen! Misschien dat ik hem verander in de wereldberoemde Bucket List. Die tatoeage die ik wil laten zetten, die komt er niet binnen nu en 27 dagen. Die vijf kilometer rennen. Kwam die er maar binnen 27 dagen. Helaas zit ik mijn pijnlijke schenen thuis op de bank en komt er van dat hardlopen niet heel veel terecht 😦

Wel kan ik hopelijk in de 27 dagen nog een paar dingen afstrepen.  Een lief berichtje in een boek achterlaten. Vanmiddag ga ik richtig de stad! Een oceaan is helaas niet echt op fietsafstand dus die moet ik aan me voorbij laten gaan. Het fotoboek van 2013 is in de maak en ik hoop hem volgende week te kunnen ontvangen. Een belangrijk punt op mijn lijstje was Spaans leren spreken. Dat is natuurlijk wel erg moeilijk te meten, maar als ik de toetsen heb gehaald dan heb ik dit punt ook wel een beetje gehaald.

Val in slaap onder de sterren is nu een beetje koud en van bungee jumpen krijg ik het niet heel warm meer. Van de vijftig heb ik 29 gelezen, maar heb ik het ook weer niet heel keurig bij gehouden. 45 punten moeten nog afgestreept worden en ik heb in ieder geval de helft gehaald!

7 mei 2014 is het feestje afgelopen. In augustus 2011 leek dat nog zo ver weg en nu komt het opeens akelig dichtbij!

One thought on “Lijst update #4

Wat denk jij ervan?

