16. Een lief briefje in een boekje

Schreef ik eergisteren nog over de lijst, heb ik vandaag weer een punt kunnen afstrepen! Samen met een stapeltje verse quotes stapte ik de grote boekenwinkel in Leeuwarden binnen (wat een geweldige winkel!) en deelde ik stiekem mijn quotes uit aan de boeken op de plank.

Het voelde leuk, stiekem en spannend. Nu ben ik hartstikke nieuwsgierig wanneer de briefjes gevonden worden, maar dat blijft een raadsel. Ik vond het uiteindelijk hartstikke leuk om te doen! Weer een punt afgestreept!

2 thoughts on “16. Een lief briefje in een boekje

Wat denk jij ervan?

