Random question tag

1. Wat is één van je grootste dromen?
Het was mijn propedeuse halen, maar DAT IS GELUKT! En nu? Nu wil ik een marathon lopen! 

2. Noem drie dingen die op dit moment dichtbij je liggen.
Mijn telefoon, een kookboek en Triomino blokjes. Het is zondag spelletjes dag. 

3. Hoe ziet jouw ideale zondag eruit?
Een beetje uitslapen, ontbijten met iedereen thuis, soms een spelletje doen en overdag lekker rustig aan doen en bloggen. Overigens ben ik eigenlijk elke zondag aan het werk en gebeurd dit bijna nooit. Ik ben zomaar vrij vandaag en weet eigenlijk helemaal niet wat ik ga doen vandaag 🙂

4. Rijd je auto? Zo ja: heb je wel eens een ongeluk gehad? 
Ja, ik ben al twee jaar in het bezit van een rijbewijs. Ik heb nog geen ongeluk gehad, maar ik heb wel al eens schade gemaakt aan de auto. 

5. Hoe laat stond je vanochtend op?
9.45. Het is zondag 🙂 

6. Met wat uit je kledingkast/garderobe kun je niet zonder?
Mijn rode leren jasje. Ik heb hem weer herontdekt en wat is dat een fijn jasje! 

7. Wat is de laatste film die je gezien hebt?
Dirty Dancing afgelopen donderdagavond. Heerlijk tijdens het huiswerk maken.

8. Wat staat er in je laatste SMS/Whap?
‘Tot nu toe alles gehaald, dus alleen deze module nog en dan zijn we klaar’ van een vriendinnetje van school. Vandaag waren de cijfers van afgelopen module online gekomen en we hebben allebei alle tentamens gehaald. Ik heb alles van Spaans gehaald. Woehoe! 

9. Heb je iets fysiek opvallends?
Niet iets verschrikkelijk opvallend eigenlijk. 

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Jaa, Frankrijk, Engeland, Spanje, Duitsland, Luxemburg en België. Alle buurlanden van Nederland heb ik gehad 🙂 

11. Houd je van sushi?
Ik heb het één keer gegeten en ik snap niet zo goed waarom alle bloggers er helemaal fan van zijn. Ik vind het niet echt bijzonder. Misschien was de sushi gewoon niet de beste, maar ik was geen fan. 

12. Welk liedje blèr je stiekem mee als je alleen thuis bent?
Liedjes van Britney Spears hebben een hoog meezinggehalte en verder is Glee ook erg geschikt om mee te zingen. 

13. Heb je ooit medicatie gehad om beter in slaap te komen?
Nee, nergens voor nodig. Ik kan heerlijk slapen. 

14. Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik heb twee zusjes die al bijna achttien worden. 

15. Hoe zou je je stijl omschrijven?
Daar heb ik toch helemaal geen verstand van 🙂 Ik heb een kast vol met kleding en daar kies ik uit, soms pakt het goed uit en soms niet. Kan gebeuren. 

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
21 (zo oud alweer!). 

17. Draag je lenzen of een bril?
Een bril. Mijn sterkte is niet heel hoog, ik heb -1,5 dus dat valt reuze mee. 

18. Verf je je haar?
Heb ik wel een hele tijd gedaan, maar ik heb nu weer mijn natuurlijke kleur. Beetje saai, maar wel gemakkelijker. Al wil ik binnenkort wel graag wat highlights in mijn haar. 

19. Vertel iets over je plannen voor vandaag.
Het is zondag dus lekker helemaal niet. Ik schrijf wat, ik moet eigenlijk mijn kledingkast opruimen en ik moet straks het Vriendje nog naar huis brengen. Verder is deze zondag heerlijk onproductief. 

20. Welk drankje bestel je altijd bij Starbucks?
Ik kom nooit bij de Starbucks, maar anders ging ik waarschijnlijk voor een chocolademelk of thee. Ik lus namelijk helemaal geen koffie, dus Starbucks is niet echt mijn place-to-be. 

21. Wat wilde je worden toen je klein was?
Binnenhuisarchitect of politie agente te paard. Nog steeds lijkt me het allebei hartstikke leuk.

22. Bij welke beauty regel zweer je, terwijl je ‘m niet uitvoert?
Eigenlijk bij geen. Misschien de regel dat je je make-up moet verwijderen voordat je gaat slapen. Ik vind het wel belangrijk om 

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Heel misschien één keer, maar ik kan het me niet meer herinneren. 

24. Kun je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?
Nee, maar ik drink ook helemaal geen cola.

25. Aan de hand van welke quote leef je?
‘If you’re feeling blue, try painting yourself a different color’ vind ik een hele mooie en die heb ik net ontdekt, maar vooral ‘Smile, and the world will smile back’. Ik denk dat als je vriendelijk bent tegen mensen en jezelf en vrolijk bent dat je omgeving dat ook is. De eerste quote vind ik erg mooi, omdat als je je gewoon even niet lekker in je vel zit je niet moet wachten totdat het over gaat, maar je zelf het probleem moet proberen op te lossen. 

Dat waren alweer alle vragen. Ik vond het eigenlijk wel leuke vragen en erg geschikt voor een zondagmiddag 🙂 

Fijne dag verder! 

Posted in Fun

One thought on “Random question tag

Wat denk jij ervan?

