Heb je eindelijk All Stars gekocht…..

$_84

Ze zien er best leuk uit zou je denken. Eindelijk kocht ik eens All Stars. De schoen die ik heel erg graag wilde, maar gewoon niet geschikt is voor mijn voeten. Ze passen perfect onder een zomerjurk, spijkerbroek of welk kledingstuk dan ook. Je hebt ze in alle denkbare kleuren en er eigenlijk geen kledingstuk die niet bij deze schoenen passen. Oké, ze zijn misschien niet erg geschikt voor onder een trouwjurk maar er is vast wel een soort All Star die daar wel geschikt voor is.

Maar deze schoenen kocht ik niet voor mezelf. Zoals ik al zei, deze schoenen passen helaas niet goed bij mijn voeten en zou ik deze fijne schoenen dragen dan loop ik straks met een geïrriteerde peesplaat. Deze pareltjes waren voor mijn zusje. Dus een kort telefoongesprekje en ik rekende deze fijne schoenen af. Ze waren dan wel niet voor mij, maar ik heb toch een paar gekocht. Dat we daarvoor net op een minuut de trein miste was jammer, maar een half uur later waren we vanaf Utrecht op weg naar huis mét All Stars.

Bij thuiskomst was het helaas een ander verhaal. Noem het miscommunicatie, een hele grote miscommunicatie maar helaas waren dit niet de goede schoenen. De schoenen moesten namelijk geel zijn en daar stond ik dan met mijn blauwe schoentjes. Ze konden niet meer terug, bleken ook nog eens te klein te zijn en dan ook nog eens niet de goede kleur. Die verrassing was niet een hele goede verrassing.

En daar zit ik dan nu. Met een paar schoenen waar ik nog niemand gelukkig mee heb kunnen maken. Ik heb het al geprobeerd via Marktplaats en Facebook maar zonder veel succes. Waarschijnlijk zijn er gewoon niet zoveel meiden met maat 37 die geïnteresseerd zijn in gloednieuwe All Stars.

Hier worden we dan heel erg verdrietig van.

 

Posted in Fun

One thought on “Heb je eindelijk All Stars gekocht…..

Wat denk jij ervan?

