De tweede Fun Run

Afgelopen woensdag was de tweede Fun Run. Deze editie werd georganiseerd met het Bewegingscentrum en het Running Center en de tweede run was in het Rengerpark wat ik persoonlijk een fijnere locatie vond dan de eerste run. Ik ben benieuwd wat de locatie wordt voor de derde locatie. Misschien een rondje Prinsentuin. Kunnen we meteen wat heuveltraining meenemen 🙂

Ik liep deze editie voor het eerst 35 minuten achter elkaar en het ging heerlijk. We hebben 5,5 kilometer gelopen en hoewel ik het donderdag nog voelde, was ik trots op mezelf! Die 5 kilometer moet zondag wel lukken dus. Maar ik wil jullie niet overrompelen met nog meer hardloopverhalen. Dat spaar ik op voor later. Voor vandaag een foto-impressie van woensdagavond. Het was echt een FUN run!

Foto’s zijn gemaakt door Humphrey Paap

One thought on “De tweede Fun Run

Wat denk jij ervan?

