A little peek into my life #38

Afgelopen week was heel erg raar. Er is wat gebeurd waar ik verder nog niet teveel over kan en wil vertellen. Ik kan de woorden niet vinden en weet niet of het wel geschikt is om de woorden te vinden. Mijn week was dus een beetje anders dan normaal, maar ik heb wel genoten van de laatste paar dagen ondanks de regen. Want wat regende en onweerde het hard gisterenavond en ook vandaag was het tijdens de fietsreis niet droog.

Donderdagmorgen deed ik snel een rondje op mijn hardloopschoenen. Helaas ging ik te snel en waren mijn schenen daar niet zo blij mee. Vrijdag heb ik er dan ook aardig last van gehad. Tijd voor een bezoekje aan de fysiotherapeut dacht ik maar.

Donderdagavond ging ik weer naar huishuis en vrijdag bleef ik lekker de dag thuis. Ik maakte wat huiswerk en deed rustig aan. ’s Avonds was het vroeg tijd om te slapen, want zaterdag moest ik om zeven uur alweer in de La Place staan om te beginnen met taarten maken. Ik vind het werken om zeven uur eigenlijk heel erg prettig. Vroeg beginnen, vroeg klaar en ik hoef niet schoon te maken aan het einde van de dag. Dus rond één uur stond ik weer buiten en dook ik een boekenwinkel in.

SAMSUNG

Mijn buit. Twee heerlijke nieuwe boeken. ‘Alles voor jou’ heb ik op dit moment al uit, maar ik ben erg benieuwd naar ‘The Fault in Our Stars’. Ik denk dat het een echte tranentrekker is.

SAMSUNG

Zaterdagavond ging ik eten bij het Vriendje en was ik de hele avond druk bezig met boekje lezen. Het was lang geleden dat ik de hele avond op de bank zat en lekker aan het lezen was.

Ook de zondag bestond uit niets doen. Ik heb de hele dag lekker in de zon en schaduw gelegen en boekje gelezen. Wat resulteerde in verbrande bovenarmen en een boek dat veel te snel uit was. Ik ben ondertussen begonnen in iets nieuws.

’s Avonds was het tijd voor Harry Potter numero acht en wat heb ik daar weer van genoten. Ik ben groot fan van de Harry Potter films, heb ze bijna allemaal in de bioscoop gezien en was ook echt even verdrietig toen er een einde aan het Harry Potter hoofdstuk kwam.

Maandag was het weer tijd om naar Leeuwarden te gaan en had ik een Game of Thrones date met een vriendinnetje. De troon van de tv-serie stond in de stationshal in Leeuwarden en ook wij mochten daar even op zitten. De foto’s zouden vandaag op Facebook komen, maar ik heb helaas nog niets tevoorschijn zien komen. Verder moest ik maandag huiswerk maken en ’s avonds was het tijd voor 21 Jump Street.

Gisteren ging ik voor school nog even naar de sportschool. Ik wilde graag weer hardlopen, maar omdat ik telkens zo last kreeg van mijn been durfde ik het op de weg nog niet helemaal aan. Dan ga ik al snel te hard en onregelmatig, maar op de loopband kan je niet harder dan dat je instelt. Dus op een sukkel drafje liep ik drie kilometer en het ging prima.

Na het bezoekje aan de sportschool snelde ik richting de Bruna voor de nieuwste Runners World en tussen de lessen door las ik het tijdschrift. Na school was het even tijd voor het kletsen met huisgenootje, de afwas en ging ik op weg naar mijn tweede les yoga. Een les die heel anders was dan de eerste, maar ook z’n fijne punten had. Dus zomaar twee keer sporten op één dag 🙂

Vanmorgen  heb ik een uurtje les en daarna zeg ik gedag tegen mijn huisgenootje. Dan is het weer tijd om naar huis te gaan, want donderdag heb ik een paard-rij wedstrijd en vrijdag, zaterdag en zondag moet ik werken. Tussendoor moet ik ook nog mijn module opdracht afmaken en over twee week is het alweer tentamenweek dus daar moet ook de nodige aandacht aan gespendeerd worden. Genoeg te doen dus!

Fijne dag verder!

Wat denk jij ervan?

