A little peek into my life #40

Wauw! Een mijlpaal, want de veertigste ‘editie’ van de sneak peek is een feit. Al 39 keer heb ik een kijkje in mijn leven met jullie gedeeld en vandaag wordt het de veertigste keer. Afgelopen week was mijn laatste serieuze schoolweek van het tweede jaar. Aankomende week is het tentamenweek. Ik had dus mijn laatste lessen, printte een heleboel formulieren uit en we hadden heel leuk nieuws! Mijn zusje is namelijk geslaagd voor haar havo diploma! FEEST!

Mijn dagen waren afgelopen week gevuld met school. Onze opdracht ging over McDonald’s en ons rapport werd uiteindelijk 60 pagina’s lang. Gelukkig was de laatste week niet onwijs stressen, we hadden ons rapport twee dagen voor de deadline al af. Nu duimen op een goede afloop.

Lekkere lunch met kipfilet, komkommer en chilisaus.

Afgelopen week heb ik ‘Our Fault in the Stars’ uitgelezen. Wat een onwijs bijzonder boek was dit! Heel mooi, grappig en ontroerend. Het einde was alleen wel erg abrupt. Nu erg benieuwd naar de film.

Ochtendje zwemmen in het buitenbad. Ik had al echt heel lang niet meer gezwommen en het was zo lekker.

Mijn nieuwe schoenen! Dat kleurtje ♥

 

Een heerlijk rondje hardgelopen en daarna weer verder leren. Woensdag en donderdag heb ik twee grote tentamens dus dat studeren is wel even nodig.

In de auto naar huis vanuit Leeuwarden. Dit kruispunt duurt altijd eeuwen en de brug stond ook nog open, dus ik stond vijftien minuten stil. Selfie tijd 🙂 En ik ging naar huis want……….

IMG_9795

De vlag hing uit! Willeke is geslaagd voor haar havo diploma en dat moest gevierd worden.

IMG_9788 IMG_9796

Ook ik wilde stiekem even alleen op de foto met de tas. Toen ik geslaagd was hebben we nooit een foto gemaakt, maar donderdag kon ik dat voor even weer overdoen.

IMG_9801 IMG_9802

Ook Verona en Pumba zijn geslaagd 🙂

We sloten de avond af met een spelletje Colonisten van Catan. Helaas niet gewonnen, maar ik vind het echt een onwijs leuk spel.

En ik was hardloper van de week bij Just Keep Running. Echt heel erg leuk. Je kunt het stukje hier lezen.

Zaterdagavond was het voetbalavond. Eerst gingen we buiten kijken, maar daarna verplaatste ik toch maar naar binnen, want het werd toch wel koud buiten. Wat vond ik het eerste half uur stom en wat was het uiteindelijk leuk.

Multitasken. Studeren en was opvouwen tegelijk.

Kijk! Ik mocht schieten! Dat was zo leuk! We schoten op een blikje op een paal en met wat oefening lukte het me om dat blikje er twee keer af te schieten. Maar wat is het moeilijk. Richting met z’n pistool lijkt altijd erg gemakkelijk, maar wat is dat ingewikkeld.

In plaats van een waakhond hebben wij een waakkat die niet kan blaffen en de hele dag ligt te slapen op de mat. Iets bewaken doet ze dus eigenlijk niet, maar het ziet er wel erg leuk dat ze telkens op de mat ligt te slapen.

Deze week is gevuld met studeren. Woensdag, donderdag en vrijdag heb ik een tentamen en daarna is het tweede jaar voorbij. Vanavond en morgenavond heb ik op beide dagen een volleybal wedstrijd voor stratenvolleybal en helaas is er nog niets gewonnen. Er is nog werk aan de winkel dus. Verder is mijn Blogilates pakketje aangekomen in Leeuwarden en die wordt vandaag hopelijk meegenomen door Vriendlief en woensdagavond moet ik misschien toch maar weer even wat voetbal kijken. Verder hoop ik dat het zulk lekker weer blijft 🙂

Fijne week iedereen!

Wat denk jij ervan?

