Mijn kleine zusjes worden groot

Het is zover vandaag. Vandaag vliegt één van mijn kleine zusjes in haar eentje naar Italië. Op weg naar het grote avontuur. Drie weken alleen in Italië op uitwisseling. Ze heeft plek gevonden bij twee gastgezinnen en daarna een paar dagen in een kamp met een heleboel andere internationale dames en heren. Ook zijn mijn kleine zusjes vorige week vrijdag achttien geworden.

Mijn zusjes mogen straks legaal drank drinken, autorijden en trouwen. maar dat zie ik de komende jaren nog niet gebeuren. Alle drie de punten niet trouwens. Maar dat mag de pret niet drukken. Achttien jaar worden is hartstikke leuk, de meisjes gaan nu de wijde wereld in, op avontuur en worden straks volwassen dames. Marije begint er vandaag met dat grote avontuur. Op zeven uur stapte ze in het vliegtuig en als het goed is zit ze nu in de auto richting haar gastgezin en de zee.

Daarom vandaag een ode aan de liefste zusjes van de wereld. Omdat het nu nog even meisjes zijn. Die natuurlijk ook wel eens een pain in the ass zijn. Maar ik vind het maar al te gezellig dat ik zusjes heb en ik zou ze voor geen goud willen missen. Ik vind het stoer en leuk dat Marije nu in Italië is, maar ik wil haar graag weer heel weer terug van dit avontuur.

10394797_664059870338372_7201907137896934402_n


De dames op hun zestiende verjaardag toen we een groot feest hadden. 

Dus mijn zusjes. Achttien jaar geleden werden ze geboren en ik kreeg niet maar één zusje, ik kreeg er gelijk twee. Twee dames die als twee druppels op elkaar lijken, maar dan vooral wel qua uiterlijk. Deze dames mogen dan wel op elkaar lijken aan de buitenkant, maar de binnenkant van deze dames is compleet verschillend.

  

Goed, ze houden allebei van winkelen. Dat kunnen ze erg goed. Kleding van mij aandoen, dat kunnen deze dames ook erg goed. Maar ik hou van ze en wil ze voor geen goud ruilen.


Hier werden de twee dames tien jaar oud. 

Ze gaan vast alle foto’s niet waarderen, maar ik ben trots op mijn prachtige zusjes en ik heb niet eens de foto’s van de vele fotoshoots  gebruikt. Ze zijn klaar voor het grote avontuur en ook al zijn de dames zo verschillend en toch zo gelijk, ik ben dol op de dames!

Wat denk jij ervan?

