A little peek into my life #41

Het is vakantie! Ik heb mijn laatste tentamen vorige week gemaakt. De resultaten van de toets zijn helaas nog niet gepubliceerd, maar ik heb vakantie! Mijn agenda is goed volgepland met veel werkuren en natuurlijk de 30 day challenge van Blogilates. It is already killing me!

Maar voor nu eerst. Een terugblik op juni. Ik maak overigens de laatste tijd steeds minder foto’s, want mijn telefoon doet het steeds minder goed. Ik ben druk op zoek naar een andere telefoon, mijn oog is gevallen op de S4 mini, dus als iemand nog iets weet 🙂

Eind juni deed ik mee met de straatvolleybal competitie vanuit het dorp van mijn vriend. Het was onwijs leuk en ik ben het volleyballen nog niet volledig verleerd. Op 20 juni stonden we in de finale en werden we uiteindelijk derde.

Door de school wandelen wanneer het vakantie is resulteert in volledig lege gangen en lokalen.

Ik ging samen met het Vriendje naar de film Transcendence (wat overigens een hele bijzonder film was) en ik was helemaal vergeten dat het TT feest is in Assen. Dus na de film zaten we nog even op het terras in de stad waar het op woensdag gezellig druk was.

Ik ging naar de kapper!  Ik wilde al heel graag weer een kleurtje in mijn haar, want het begon wat saai te worden. Ze heeft er eigenlijk helemaal niets afgeknipt, maar wel hele mooie natuurlijke highlights in geplaatst.  Ik vind het geweldig!

De laatste vrijdag van juni was heerlijk sportief. Eerst liep ik bijna vijf kilometer hard, zwom ik de laatste twintig baantjes van de jaarlijkse zwem4daagse en ging ik ’s avonds nog een keer naar Assen voor de TT nacht en de TT night ride. Het was onwijs gezellig!

Zaterdags ging ik na mijn werk weer terug naar huis fietsen waar ik door een dikke wolkbreuk fietste. Ik was nat. Heel erg nat!

Voetbaltijd!

 

Nog een keer hardlopen maar dan met Willeke.

En dezelfde dag mocht mijn ‘kleine’ zusje dan haar handtekening zetten onder haar diploma. Ja, ik ben een trotse zus.

De laatste loodjes voor het laatste tentamen en even een selfie tussen door 🙂

 

Ook ging ik naar Groningen om een boel zomerkleding te kopen en leerde ik verder in de zon.

Toen was het vorige week om mijn kennis om te zetten op papier en een voldoende te halen. Geen idee of dit gelukt is. School is altijd nogal langzaam met dat soort dingen.

En nog een keer voetbaltijd! Wat was deze wedstrijd stom en spannend zeg! En wat duurde hij lang. Ik vind die negentig minuten altijd al lang, maar dit was echt absurd. Gelukkig zijn we door naar de halve finale en het zou mijn poule plek erg ten goede komen als we ook nog even winnen van Argentinië.

Poekie ligt nogal graag te slapen op de meest bijzondere plekken, zoals op het aquarium of verstopt achter mijn laptop.

Een dag afgestreept van de kalender en ik kan je vertellen, het is pittig! Het is stom en zwaar, maar toch ook wel weer leuk en ik ga die dertig dagen volhouden!

Deze meisjes hadden weer nodig een poetsbeurt nodig en wat knuffels ♥

En wat gaan we verder deze week doen? Vandaag ben ik nog de hele dag vrij en ga ik ’s morgens weer een uur zwetend op mijn matje liggen voor Blogilates. Verder ga ik natuurlijk vanavond voetbal kijken en morgen, vrijdag en zaterdag moet ik werken. Volgende week staan er ook weer wat uren werk op de planning en hopelijk vinden we dan twee nieuwe huisgenootjes voor in Leeuwarden.

Fijne dag!

Wat denk jij ervan?

