New Love: Grey’s Anatomy

Grey's Anatomy

Het is vakantie en slecht weer. Wat doe je dan? Naar buiten gaan is dan niet echt een optie, leren voor een toets is niet meer nodig en als ik niet hoef te werken dan ga ik op zoek naar een nieuwe serie om in te duiken. Deze keer werd dat Grey’s Anatomy.

Ik ben ooit begonnen met de eerste drie seizoenen van Grey’s. Of het nu op dvd was of via de computer weet ik niet meer, maar ik vond het leuk. Later verwaterde mijn contact iets met Grey’s. Ik werd meer geïnteresseerd in andere series zoals Supernatural of Revenge. Maar nu voor de vakantie werd Grey’s Anatomy weer interessant. Na een paar week heb ik nu seizoen 5, 6 & 7 al gezien en ik ben weer verliefd.

Verliefd op de dokters, de patiënten en het ziekenhuis leven vind ik reuze interessant. Het leven in het ziekenhuis zou maar echt zo zijn als Grey’s Anatomy. Dan verlaat niemand meer zo snel het ziekenhuis door alle knappe gezichten die daar rond lopen. In mijn ziekenhuis zijn de dokters vooral oud en grijs. Wat ik vooral zo leuk vind is dat het zo lekker snel doorloopt, er wordt niet te lang rondgehangen bij een patiënt of probleem. Er is altijd wel weer een ander probleem en de onderlinge relatie tussen de personages vind ik geweldig!

Ik duik dus zo meteen in seizoen 8 en heb er dan nog drie te gaan. Ik vind het altijd bijzonder dat een serie met zoveel seizoenen nog zo sterk kan zijn, want dat is het geval bij Grey’s Anatomy.  Ik weet alleen niet of ik het na tien seizoenen nog leuk vind als vertrouwde gezichten opeens niet mee terugkeren. Maar nu voor eerst seizoen acht 🙂

Posted in Fun

Wat denk jij ervan?

