De weg naar lang haar #4 Nieuwe kleur!

IMG_20140626_164000

Mijn nieuwe kleurtje en ik vind het prachtig! Twee week geleden zat ik bij de kapper. Klaar om gekleurd en geknipt te worden. Dat knippen gebeurde niet, maar dat kleuren gebeurde zeker wel.

Het was zeker niet de eerste keer dat ik mijn haar kleurde. Heel erg lang geleden toen ik op de basisschool zat is het een tijdje oranje geweest met kleurspoeling. Niet veel langer kwam highlights in beeld. Toen, na een lange tijd

Toen was een lange tijd weer mijn gewone kleur totdat ik ging spelen met highlights.Na de highlights kwam het korte koppie. Daarna werd het blond, donkerpaars, rood, donker, weer blond, donkerder blond en vanuit daar richting mijn originele haarkleur.

 

Mijn originele haarkleur is nu aanwezig geweest voor meer dan negen maanden en ik was klaar voor iets nieuws. Dus twee week geleden zat ik weer in de kappersstoel voor een kleurtje. Een paar blonde lokken door mijn eigen donkere haarkleur en het is weer spannend geworden.

Een kleine update van mijn haar dus. Mijn staartje wordt steeds groter en ondanks ik nog steeds moet wennen aan het langere haar en het onwijs warm is met dit warme weer, maar ik ren nog steeds niet naar de kappersstoel terug om weer helemaal terug te gaan naar mijn korte koppie. Op naar nog langere lokken!

En het is echt heel erg mooi geworden en

One thought on “De weg naar lang haar #4 Nieuwe kleur!

Wat denk jij ervan?

