Hoe gaat het met de plannen voor 2014?

We zijn de helft van het jaar voorbij en op weg naar december. Goed, we gaan eerst nog even goed genieten van het warme weer voordat de handschoenen weer aan gaan, maar we gaan toch zeker weer richting het einde van het jaar. Voor je het weet is het daar. Dus vandaag eens een terugblik naar 2 januari 2014. De dag dat ik mijn plannen voor 2014 met jullie deelde, vandaag wordt het een dag dat ik eens ga terug kijken naar die plannen en kijken hoever ik er meer ben gekomen.

Plan 1: Mijn propedeuse en alle punten van het tweede jaar halen. 
Check! Gehaald. Het duurde even, maar mijn propedeuse is binnen. Op alle punten van het tweede jaar hoefde ik minder lang te wachten. Afgelopen vrijdag hoorde ik dat ik op mijn laatste herkansing een zeven heb gehaald dus ik heb het hele tweede jaar afgesloten. BAM!

Plan 2: Mijn 101 lijst afronden en een eigen domein aanvragen. 
Goed, dit is niet echt check. De lijst is afgerond, maar niet alle punten heb ik afgestreept en ook dat domein is nog niet van mij. Maar ik heb nog vier en een halve maand. We zijn tenslotte nog geen december.

Plan 3: Mijn haar langer laten groeien. 
Ik zeg: Check! Ik kan een staart in, een vlecht en als ik het haar los heb dan is het al een serieuze korte bob. Vanaf januari tot nu ben ik misschien heb ik misschien maar drie keer plaats genomen in de kappersstoel en dat is heel weinig voor mijn doen. Hier zijn we natuurlijk nog lang niet mee klaar, maar tot zover ging dit aardig goed.

Plan 4: Meer dingen aanpakken. 
Check: Ik ga naar Finland. Als dat niet ver genoeg buiten mijn comfort zone ligt dan weet ik het ook niet meer.

Plan 5: Meer boeken lezen. 
Misschien was het handig geweest als ik had bijgehouden hoeveel boeken ik had gelezen in 2013. Dan wist ik eind 2014 zeker dat ik meer boeken had gelezen, dus deze is moeilijk af te strepen. Wel ben ik weer fanatiek aan het boek lezen en ook nu het zomervakantie is zal ik weer wat verslinden, maar of het echt meer is als vorig jaar dat weet ik eigenlijk niet.

Plan 6: Meer gebruik maken van de sportschool. 
Check! Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik de eerste zeven maanden van 2014 al meer heb gesport dan in heel 2013. Niet alleen in de sportschool maar overal. Het hardlopen, de yoga, de sportschool en de Blogilates. Dat is zoveel meer als vorig jaar.

Conclusie? Ik ben al hartstikke goed op weg en dat alleen nog maar in de eerste zeven maanden van 2014. Van de zes heb ik er vier af kunnen strepen. Dat vraagt om nieuwe plannen. Tien kilometer kunnen hardlopen aan het eind van het jaar, de 4mijl onder de 35 minuten lopen en mijn derde jaar zo goed als afronden voordat ik naar Finland ga. Ook wil ik nog wel graag een eigen domein aanvragen, maar ik ben nog een beetje onzeker. Wil ik zo doorgaan of wil ik er echt een blog van maken van mijn tijd in Finland. Daar ben ik dus nog niet helemaal over uit.

Hoeveel plannen voor 2014 heb jij al kunnen afstrepen?

Wat denk jij ervan?

