Op de Duitse snelweg

– Ontdekken we nieuwe verkeersborden

– Horen we verrassend vaak ‘Calm after the storm’ op de Duitse radio

– Vindt je onwijs veel wc’s

– Die waarschijnlijk bijna nooit worden schoongemaakt

– Is het wegdek op sommige plekken echt slecht

– Rijden sommige Duitsers echt heel erg hard

– Luister ik veel Glee muziek

– Rijd mijn vader een stuk sneller dan ik deed

– Spelen we galgje op de achterbank

– Zit die achterbank na zes uur niet erg lekker meer

– Krijg ik veel blog inspiratie

– Kan mijn zusje heel veel slapen

– Mis ik Instagram voor de ‘onderweg’ selfies

– Ben ik blij met geblindeerde ramen

– Deed ik ook een fijn dutje

En na acht uur kwamen we eindelijk aan op de plek van bestemming. Tijd voor vakantie!

Wat denk jij ervan?

