Volgens mij is de tv even kapot

Daar zit ik dan. In E. zijn huis op de bank. Vanavond ben ik de honden-oppas. Hartstikke prima, want Daisy is een schatje en ik vermaak me ook prima op de bank met mijn laptopje en de televisie zachtjes aan. Helaas wil de tv niet meer echt meewerken. Ik als echte technische dame drukte misschien op teveel knopjes tegelijk toen hij me begon tegen te werken en nu doet de tv het dus niet meer. We hebben even een kleine pauze. No more ‘Revolutinoary Road’ voor mij. Alhoewel ik deze film toch niet zo heel leuk vond, hoefde de tv van mij er ook weer niet helemaal mee te stoppen.

Gelukkig komt meneer zo thuis. Ik geef het eerlijk toe, mannen zijn gewoon iets beter in dat soort dingen. Ondertussen kijk ik filmpjes van Misslipgloss, ik ververs Instagram te vaak en speur Tripadvisor af op zoek naar verre reizen en misschien de volgende vakantie.

En de radio gaat maar aan. Want zo zonder achtergrond geluid is het aardig stil in een ander huis.

Wat denk jij ervan?

