Wat je niet wist van mij

  1. Ik hou niet van autorijden in het donker. Ik rij dan altijd iets langzamer, want ik ben veel te bang dat er ergens een beest tevoorschijn komt en ik hem van het leven beroof.
  2. Ik kon vroeger nooit in de auto slapen, maar sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald val ik bijzonder snel in slaap.
  3. Ik heb in de winter altijd koude voeten. Ik klim zelfs mijn bed uit om dan nog sokken aan te doen, anders val ik nooit in slaap.
  4. Ik was vroeger echt niet sportief, maar nu kan ik er goed van genieten. Zelfs na een week vakantie wordt het stiekem wat gemist. Overigens kan ik het wel missen, maar
  5. Ik ben echt een papa’s kindje. Ik en mijn papa lijken als twee druppels water op elkaar qua innerlijk en dat pas echt heel goed. Ik kan het echt heel goed met hem vinden en hij is echt mijn koning.
  6. Bij mij in mijn studentenkamer zou je nooit een doos vinden van afhaalpizza of magneton maaltijden. Ik kook altijd zelf. Ik hou niet van kant en klaar maaltijden.
  7. Ik vind het serieus een hel om BH’s te kopen. Ik vind dat echt één van de stomste dingen (samen met bikini’s) om te kopen.
  8. Ik krijg in het vliegtuig en tussen de bergen altijd erg last van mijn oren. Als ik uit het vliegtuig stap heb ik ook altijd nog wat langer last van mijn oren. Brrr, zo onplezierig.
  9. Ondanks dat ik niet erg sportief ben, ben ik wel fanatiek. Er loopt een weddenschap tijdens de 4mijl en die wordt zeer pittig, maar ik zal me niet laten kennen. Ik moet en zal winnen en zeker niet als laatste van ons groepje over de streep komen.
  10. Mijn i-pod is mijn persoonlijke reispilletje. Met mijn i-pod krijg ik eigenlijk nooit last van wagenziekte en die ontdekking is echt heel fijn.
Posted in Fun

Wat denk jij ervan?

