Onwennig

Het kost moeite. Ik vind het niet gemakkelijk meer. De computer opstarten is als vanouds maar WordPress openen, letters typen die woorden maken die gezamenlijk een verhaal vormen om te delen. Het kost me moeite. De inspiratie is er genoeg, maar daadwerkelijk de verhalen vormen? Ik ben uit mijn vorm. Terwijl ik het juist zo leuk vind. Gewoon lekker typen en verhalen vertellen staat niet meer in de top 5 op mijn to do list. Hier hoop ik wat verandering in te brengen. Maar dat is toch knap lastig, want ik doe dit al een hele tijd en telkens slaag ik er niet in er een ritme in te creëren. Dat betekent natuurlijk niet dat ik opgeef. Opgeven komt de laatste tijd niet meer echt voor in mijn woordenboek.

Je had me vroeger moeten zien. Alles wat ook maar een beetje moeilijk werd of wat hobbels in de weg creëerde ging ik uit de weg. Ik ben blij dat ik het licht heb gezien, want stiekem is het leven ook best oké met een paar hobbels in de weg. Een zeiler leert ook niet varen op een rustige zee.

Dus vandaag typ ik weer een verhaaltje. En morgen nog één. En donderdag nog één. Ik ga mijn best doen. Voor nu vind ik het echt onwijs leuk dat JIJ nog steeds af en toe mijn verhalen leest.

Dankjewel!

2 thoughts on “Onwennig

Wat denk jij ervan?

