51 days till 2015

naamloos1

Bron

Dus ik pakte mijn agenda er eens bij vandaag. Ik las veel over ‘nog acht weken tot oud en nieuw’ en ik las iets over verschillende uitdagingen tot 2015 en hoeveel dagen is het nu eigenlijk nog tot 2015? Dit blijkt niet zo heel lang meer te zijn, namelijk maar 51 dagen. We hebben echt nog maar 51 dagen voordat het nieuwe jaar weer begint. Ik wil ook graag meedoen met deze uitdaging hype, want wat is er nu leuker dan 2014 afsluiten met een paar nieuwe dingen.

Dus ik maakte een lijstje. Een klein lijstje met een paar dingen die ik graag nog wil doen voordat 2015 begint namelijk:

♥ 20 nieuwe recepten uitproberen

♥ 30 dagen sporten voor meer conditie en meer spierballen

♥ Acht tot negen kilometer achter elkaar kunnen hardlopen

♥ 30 blogposts hebben geschreven

Dus hoe zal dit gaan? Ik ben heel erg benieuwd. We gaan ons best doen en ik houd jullie op de hoogte.

Op naar 2015!

Posted in Fun

3 thoughts on “51 days till 2015

      1. Ik weet nog dat ik het heel gek vond staan 2000 ipv al die negens. Misschien is mijn herinnering wat versterkt door dat boek van Francine Oomen: hoe overleef ik het jaar 2000

Wat denk jij ervan?

