62 dagen tot Helsinki

winter_in_helsinki_by_pajunen-d6wu0y9

Ik ben aan het aftellen. Het komt steeds dichterbij. Nog heel even en ik zit in het vliegtuig. Heel eerlijk: ik krijg het alleen al Spaans benauwd bij die gedachten. Natuurlijk heb ik er ook echt onwijs veel zin in, maar jeetje wat wordt het allemaal echt. Een paar dagen geleden boekte ik mijn vliegtuig. Nu is het avontuur helemaal echt. Kun je me misschien even knijpen? Is het echt? Moet ik straks vijf maanden studeren in een onbekend land waar waarschijnlijk straks een heleboel sneeuw ligt en ik echt geen bal begrijp van de taal. Heb ik nog maar zestig dagen in Nederland?

Het is toch allemaal waar en geen droom. Ik sta straks met tranen in mijn ogen op het vliegveld, geef een heleboel knuffels, lever mijn koffers in en ga in mijn eentje verder. Op weg naar een heel groot avontuur waar ik best wel heel veel zin in heb. Natuurlijk neem ik jullie mee in mijn grote avontuur. Met wie kan ik beter mijn verhalen delen dan met jullie?

Het aftellen is dus nu helemaal begonnen. Tellen jullie mee?

6 thoughts on “62 dagen tot Helsinki

Wat denk jij ervan?

