1/20 Couscous salade met spinazie, kip en cashewnoten

Het eerste recept is een feit. Deze stond niet op mijn lijst, maar kwam ik tegen in het Bodieboost boek. Ik had nog een pak met couscous staan en wilde hem graag opmaken. Ik heb één van de Bodieboost kookboeken in mijn bezit en ik heb ook nog nooit wilde spinazie gegeten dus waarom ook niet? De overige ingrediënten werden gekocht en in een mum van tijd stond dit op tafel. Maar wat vond ik ervan?

Helaas was mijn eerste recept niet meteen de beste. De kip met couscous was heerlijk en ook de cashewnoten erdoorheen paste heel erg goed, maar de wilde spinazie was niet z’n succes. Misschien had ik het niet klein genoeg gemaakt of hoort het gewoon z’n dikke blob van spinazie te zijn, maar dat maakte het niet het beste ingrediënt van dit recept.

Nu weet ik ieder geval wel dat couscous met kip en cashewnoten best wel lekker is. Zonder de spinazie dan. Kan gebeuren, ik heb nog negentien andere recepten om te proberen. De tweede is vast beter.

2 thoughts on “1/20 Couscous salade met spinazie, kip en cashewnoten

Wat denk jij ervan?

