Een nieuwe naam

Ik hink er al een tijdje tegen aan.Ik wil iets anders. Iets een beetje professioneler. Zonder de ‘wordpress.com’ en eigenlijk wil ik die 101 things ook kwijt. Het was een hele leuke periode, maar het is nu al zo’n zes maanden geleden dat de 1001 dagen voorbij waren dus het is tijd voor wat nieuws.

Maar dan begint het grote probleem. Hoe ga ik het noemen? Mijn grootste probleem. Ik heb namelijk geen idee. Ik wil iets grappigs, simpels en iets wat je niet zo vaak tegen komt in de wereld van bloggen. De originaliteit is soms ver te zoeken, maar ik vind graag dat kleine beetje wat er nog is.

Dus ik graaf diep en bedenk waar ik nu voornamelijk over wil schrijven. Lang hoefde ik daar overigens niet over na te denken. Mijn onderwerp? Dat blijk ik gewoon zelf te zijn. Ik ben geen sportjunkie of gezondheidsdeskundige. Daarvoor eet ik teveel chips en breng ik teveel tijd op de bank door. Ook kan ik je niet advies geven over welke oogschaduw je beter kunt gebruiken. Het onderwerp wat het beste bij mij past ben ik zelf.

Maar noem ik mijn nieuwe blog dan ook naar mijzelf? Ik blijf nog even denken. Als ik dan eindelijk een nieuwe naam heb gevonden komt het volgende avontuur om de hoek kijken. Het stoeien met WordPress en mijn eigen lay-out in elkaar zetten. Daar heb ik zin in! Eerst even die naam voor elkaar krijgen dus.

Tips?

One thought on “Een nieuwe naam

Wat denk jij ervan?

