A little peek into my life #47

Een tijd lang plaatste ik regelmatig op maandag een ‘Sneak Peek’. Alleen de laatste tijd maakte ik op sporarische momenten foto’s en was ik niet regelmatig aan het bloggen waardoor dat allemaal een beetje op de achtergrond raakte. Nu heb ik de smaak van het verhaaltjes typen weer te pakken gekregen en wilde ik toch graag nog wat met jullie delen. Dus daarom gewoon een heel uitgebreid foto verslag vandaag van een heleboel dagen geleden tot gisteren.

Een vrije middag en een buitenrit met Verona. Wat een fijne zondag was dat! En wat was ze weer braaf!

De kat van de buurt. Ik heb geen idee waar hij vandaan komt en of hij eigenlijk wel een huis heeft, maar hij hangt altijd een beetje rond bij onze voortuin. Die container is zijn favoriete plekje. Het is best wel een schatje, hij kijkt alleen altijd alsof hij de wereld wil vernietigen.

Ik probeerde een Magnum Champagne die ik eigenlijk echt niet lekker vond!

 

De tafel vol met lekkers. Dit gebeurde nadat we ons tentamen hadden gemaakt. Met zo’n twintig tot dertig klasgenoten stormde we het cafe binnen aan de overkant van onze school en vierde dat we een paar dagen vrij hadden. Het was echt onwijs gezellig!

Voorbereidingen voor een hele leuke marathon wedstrijd in de manage. Wat was het weer goed gelukt en iedereen was heel erg tevreden! Missie geslaagd!

Een koopavond draaien op mijn werk betekent lekker eten! Deze bulgur salade met oesterzwammen was echt onwijs lekker!

Een avondje chillen met de mannen. De hele avond spelletjes gedaan, bijna gewonnen zelfs en het was onwijs gezellig. Ik hou van dit soort zaterdagavonden.

Nieuwe module, nieuw onderwerp en dus nieuw leeswerk. Pittig onderwerp, maar interessant en het is mijn allerlaatste module in Leeuwarden. Geeft meteen een hele andere lading aan leerwerk.

En dan komen we zomaar aan bij afgelopen week. Donderdagavond ging ik met E. uit eten, aten we een heerlijk toetje en zag ik de nieuwe Hunger Games. Hij was leuk!

 

Zaterdagmorgen deed ik iets leuks! Sinterklaas kwam in het dorp aan en hij mocht bij mijn vader op de kar. Ik ging mee om een beetje te letten op Indirella en wat deed ze het goed! Trots op onze mooie en lieve dame.

Gisteravond had ik een verjaardagsfeestje van één van mijn liefste vriendinnen en wat was het gezellig! Veel te gezellig, want eigenlijk wilde ik om half vier ’s ’s nachts nog niet de kroeg uit. Op de foto zie je mij en twee van mijn oudste vriendinnetjes. Alleen maar liefde voor deze dames ♥

Gisteren was mijn dag vooral gevuld met huiswerk maken. Ik moet nog aardig wat dingen inleveren en klaar maken, maar gelukkig heb ik deze week niet heel veel les. Verder ga ik deze week lekker nog een paar keer sporten bij de sportschool, want het is de laatste week van mijn abonnement. Verder krijg ik deze week een nieuwe verhuurster voor mijn kamer, ga ik uit eten met mijn klasgenoten en nog een paar uurtjes werken. Dan is het alweer december en moet ik tussendoor ook nog cadeautjes kopen en gedichten maken. Vorig jaar moest ik op 5 december nog cadeautjes kopen voor het feestje ’s avonds. Iets wat ik dit jaar niet weer wil herhalen eigenlijk.

Fijne week!

One thought on “A little peek into my life #47

Wat denk jij ervan?

