De Harry Potter marathon ♥

Je hebt het vast wel gemerkt. De televisie zender Veronica is er deze maand in onder gedompeld. Mijn tovervrienden zijn namelijk elke dinsdag en donderdag te zien op het televisie scherm en ik ben blij. Heel erg blij!

Ik ben groot fan van Harry Potter. Vroeger droomde ik van een ontmoeting met Daniel om daarna stapel verliefd te worden en te trouwen. Wel met de toverkrachten erbij, want dan hoefde ik nooit meer af te wassen. Dat afwassen doe ik nog steeds en die date met Daniel staat de komende tijd ook niet op de planning. Gelukkig kan ik nog van de magie genieten op televisie, want ik word erg blij van Harry Potter. Een favoriete film heb ik niet perse, wel vond ik ‘The Halfblood Prince’ erg fijn en ook finale vond ik erg goed. Die zag ik natuurlijk meteen in de bioscoop toen het uitkwam. Net als nummer drie, vijf, zes en zeven.

Ooit stond op mijn 101 lijst: ‘Alle Harry Potter films achter elkaar kijken’. Iets wat ik nooit zou doen, want een heel weekend film kijken is gewoon helemaal niets voor mij. Daarom ben ik heel erg gelukkig dat Veronica nu alle films uitzendt. Een soort van achter elkaar is het eigenlijk. Dus vanavond zit ik weer voor de buis om te genieten van deel zeven. Waar de spanning wordt opgebouwd en het verhaal echt tot leven komt. Heerlijk! Donderdag is het avontuur dan weer ten einde. Dan kan ik afstrepen dat ik alle Harry Potter films achter elkaar heb gekeken.

Keihard van genoten!

2 thoughts on “De Harry Potter marathon ♥

  1. Harry Potter is voor mij echt jeugdsentiment! Ik kreeg eerst alle boeken als klein meisje met kerst en later alle DVDs. Heb ze natuurlijk ook in de bioscoop gezien (op de laatste twee na). Blijft leuk! Vooral om dan na lange tijd weer de eerste film te zien, ze waren toen nog zoooo schattig.

Wat denk jij ervan?

