A little peek into my life #48

Weer een weekje voorbij. Het wordt steeds kouder. Mijn sjaal, handschoenen en muts heb ik uit de kast gehaald, want het is zeker wel weer tijd om me goed in te pakken. Afgelopen week bestond uit school, sporten en lekker eten! Kijk je mee?

Maandag stond ik alweer vroeg op het station van Leeuwarden. Met de stadsbus naar mijn kamer en eerst maar eens wat rotzooi opruimen, want dinsdag kwamen er wat dames langs. Dan moet de kamer er natuurlijk wel een klein beetje netjes uitzien. Klein beetje maar hé? ’s Middags had ik pas om kwart over twee tot half zes les en daarna op naar de sportschool voor een groepsles Pump. Wat was dat onwijs leuk zeg! Zwaar, maar heel erg leuk. Jammer dat mijn abonnement nu al is afgelopen, want deze lessen had ik zeker nog wel vaker willen volgen. Daarna was het tijd om in bed te kruipen met Harry Potter. Vorige week had ik niet kunnen kijken, dus haalde ik die maandag in.

Dinsdag had ik nog later les dan op maandag en dat vind ik altijd zo vervelend. Laat mij maar lekker van 8:30 tot 10:00 naar school gaan in plaats van 16:00 tot 17:30. Dan ben je er gewoon de hele dag op aan het wachten. Dinsdag stond vooral in het teken van huiswerk maken, portfolio’s afronden en dingen afstrepen en maken van mijn to do lijst tot 2015. Avonds had ik mijn laatste les Insanity en wat was dat heerlijk. Ik krijg er altijd zoveel energie van en heerlijk om te merken dat je steeds beter wordt. ’s Avonds kwamen wat dames kijken voor mijn kamer en genoot ik met mijn huisgenoten van Harry Potter deel zeven.

Woensdag was helaas een dag vol met spierpijn. Het is lang geleden dat ik zoveel spierpijn had! Alles deed pijn, maar vooral mijn kuiten en biceps hadden het zwaar. Woensdag ging ik van 10:30 tot 12:00 naar school om daarna om 17:30 nog een keer een les te volgen. Wat een waardeloze tijden dus. ’s Middags ging ik samen met E. naar het DE café in Leeuwarden om te vieren dat ik eindelijk mijn propedeuse mocht ophalen! De brownie taart is daar echt verrukkelijk overigens! Woensdag had ik dus tijd over en knutselde ik wat met mijn steeds langer worden de lokken. Zoals dit:

 

 

Helaas heb ik nog niet iets bedacht om de achterkant wat netter te maken. Het is ook zo lastig als je er zelf niets van ziet. En ja, ik was chillende in mijn huisvest. 

Donderdagavond ging ik lekker uit eten met mijn klasgenoten van dezelfde coach. Het was echt super gezellig en hoewel ik verwachte rond elf uur al thuis te zijn, lag ik pas om twee uur in mijn bed. Na het etentje gingen we de stad nog in voor cocktails. Onwijs gezellig en wat heb ik gekletst die avond. Ze zijn de beste!

Vrijdag werd ik wakker met een klein beetje hoofdpijn, maar dat mocht van mezelf. Mijn koffer inpakken en snel met de bus naar huis, want ik moest om drie uur alweer paraat staan in de La Place. Hartstikke drukke koopavond, maar het was weer erg gezellig.


Verder verkocht ik deze week boeken via Bol.com, kwam ik erachter dat je nu bij de Albert Heijn extra kristalzegels krijgt, moest ik naar een heel schattig winkeltje in Assen en vulde ik mijn thee collectie bij. Mijn favoriete thee is bijna op en daar baal ik echt van, want ze komt uit Londen en niet hier verkrijgbaar.

Zaterdag moest ik gewoon weer werken. Ik ging op de fiets en jeetje wat was het koud. Ik had het iets warmer ingeschat en de volgende keer moet ik toch wel iets meer kleren aan doen. Of gewoon harder fietsen. Zaterdagavond bleef ik lekker thuis en stortte me op mijn huiswerk. Na al die verjaardagen en feestjes was een vrije zaterdagavond zeer welkom. Gisteren hadden we sinds lange tijd weer eens een paardrijwedstrijd.

  

Indy wilde alleen niet zo graag met mij op de foto. De wedstrijd ging aardig goed. Tweede prijs in de dressuur en de vaardigheid ging ook goed. Dit was helaas de laatste wedstrijd van 2014 en voor 2015 staat ook niets op de planning, want………. er groeit een veulentje in haar buik! Super leuk en kan niet wachten tot dat er een klein zwart lief veulen uitkomt. Verder maakte ik nog wat huiswerk, bakte ik twee dingen van mijn to do lijst. Niet helemaal zonder slag of stoot, maar het is gelukt. Verder ging ik samen met E. en Daisy nog een wandeling maken en keek ik eindelijk Harry Potter af!

Deze week heb ik onwijs weinig school. Ik hoef maar 4,5 naar school, maar dan heb ik genoeg tijd om een surprise en gedichten in elkaar te zetten. Woensdagavond ga ik samen met een vriendin naar Amsterdam, naar een ander vriendinnetje. We gaan eindelijk haar huis zien daar en waarschijnlijk even de stad in. Verder hoop ik mezelf naar buiten te kunnen slepen voor wat hardloopkilometers. Ik heb de kleren al wel aan gehad, maar meer omdat mijn nieuwe hardloopbroek zo lekker zit en mijn jasje zo lekker warm is. Niet om er daadwerkelijk kilometers in te maken. Nu ik niet meer naar de sportschool kan, moet ik misschien dan toch maar weer even wat kilometers gaan maken.

Klaar voor deze week! En gaan jullie nog wat spannends doen?

One thought on “A little peek into my life #48

  1. Vervelend is dat he? colleges zo laat op de dag, ik vind dat ook altijd zo irritant, je bent dan echt aan het wachten tot je naar school moest. Laat mij ook maar lekker vroeg naar school gaan hoor! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XO

Wat denk jij ervan?

