Nieuwe kerstkaartjes!

Het is weer bijna zo ver. De tijd van kaartjes versturen en ontvangen. Ik vind het altijd zo leuk om enveloppen open te maken en te kijken wie er nu weer aan ons heeft gedacht. En wanneer is dat nu de perfecte tijd dan met kerst?

Via een foto op Instagram van een oud-collega kwam ik op de website van Amber. Twee dagen later had ik mijn eerste bestelling in huis. Zo snel kan het gaan dus. Ik was echt meteen verliefd! Hoewel ik mijn kaartjes in een envelop doe en verstuur naar mijn liefste vriendinnen en familie zijn deze kaartjes ook perfect om in een fotolijstje te doen en ze een mooi plekje te geven.

Maar kijk dan hoe leuk ze zijn!

2014-12-02 14.57.42

Zijn dat niet de leukste kerstkaartjes ooit? Ik kan niet wachten op ze op de bus te doen!

Dankjewel Amber! Ik weet ook waar ik mijn volgende verjaardagskaartjes vandaan haal!

One thought on “Nieuwe kerstkaartjes!

Wat denk jij ervan?

