Voordat ik de deur achter mij dicht trek

tumblr_lvop7z91ct1qgjdf4o1_500_large_large

Vanaf 1 januari 2015 ben ik mijn kamer kwijt. Dan is het hoofdstuk ‘Op Kamers’ afgesloten. In de kerstvakantie kan ik al mijn spulletjes inpakken en de deur achter me terug trekken om waarschijnlijk nooit meer terug te komen. Iemand anders gaat in mijn bed slapen, op mijn bank zitten en in mijn kamer wonen. Elke keer als ik op de fiets stap, uit bed kom of dans door mijn kamer bedenk ik me dat ik hier nog maar minder dan twee weken woont.

Maar voordat ik mijn spullen wegstop in dozen en op zolder zet, zijn er natuurlijk nog een paar dingen die ik wil doen voordat ik de deur achter mij terug trek. Gelukkig is het maar een kort lijstje:

♥ Pizza bestellen en opeten op mijn kamer

♥ Naar de snackbar op de hoek

♥ Naar het Fries museum

♥ Lunchen bij Broertje Broodhuys.

♥ Een avondje cocktails drinken bij Mango

♥ Boeken ruilen bij Little Free Libary’ aan de overkant van mijn huis

Ik heb nog twee weken. Kom maar op met die pizza en patatjes 🙂

Wat denk jij ervan?

