A little peek into my life #49

De eerste volle week van december is alweer voorbij. Nog maar twee weken slapen in mijn Leeuwarden bedje en dan mag ik de spullen alweer inpakken. Nog even en we hijsen zich nog even in die strakke kerstjurk en steken sterretjes aan tijdens Oud & Nieuw. Jaaa, ik heb er zin in. Maar eerst vierde ik Sinterklaas en was de eerste week van december lief voor mij. Kijk je mee?

 

Twee december begon meteen sportief. Ik deed wat Blogilates filmpjes en dat was echt even wennen. Met duizeligheid, misselijkheid en vermoeide benen tot gevolg. Maar ik heb bewogen! Daarna plofte ik met een grote kop thee en pepernoten op de bank voor wat blogs en huiswerk.

 

Ik probeer de laatste tijd steeds iets meer te spelen met mijn langer worden de haar. Het is lastig, want het is heel dik haar maar ik heb het nog niet opgegeven. Links had ik het opgestoken in een vlecht/staart en rechts is gewoon los. Zoals je ziet, heel dik en veel haar.

Ik spendeerde een avond op de bank met meneer die nooit met mij op de foto wil.

 

Woensdag aan het eind van de middag vertrok ik samen met vriendin J. in de trein richting Amsterdam. Eindelijk gingen we een keer de kamer van vriendin A. bekijken en wat was het gezellig. De planning was om nog de stad in te gaan, maar jeetje wat was het koud! We bleven dus lekker binnen en deden een onwijs leuk spel namelijk Munchkin.

Donderdag morgen stapte weer in de trein richting Groningen. Ik had afgesproken met E. en L. om naar het Clear Foto Festival te gaan waar de World Press Photo tentoonstelling was. Ik was wat vroeg en geen zin om door de winkels struinen dus ging ik lekker eten. In mijn eentje at ik deze heerlijke kip wraps.

Ik heb weinig foto’s gemaakt van de tentoonstelling, maar hij was heel erg goed. Het waren vooral veel foto’s waar je niet meteen erg gelukkig van werd, zoals van rampgebieden en lijken. Gelukkig waren er ook andere series zoals de eerste foto’s. Daarin wordt een topsporter afgebeeld die ondanks leukemie keihard traint voor de Olympische Spelen. De foto van de man en het paard vond ik gewoon zo onwijs fascinerend. Ik ben in mijn jongere jaren ontelbaar vaak van een paard gevallen, maar ik verbaas me er over hoe die man zo terecht komt.

Ik kreeg ook een boel mooie kaartjes binnen die ik op de post ga doen voor kerst ♥

KRISTALZEGELS! Bam! Een verzameling van de collega’s van mijn moeder. Die ben ik natuurlijk heel erg dankbaar, want ik heb nu met mijn gespaarde zegels bijna twee kaarten vol.

 

Toen was het tijd voor Sinterklaas. Ik hou echt van deze dag. De gezelligheid, familie en cadeautjes voor elkaar kopen. Heerlijk! Zelfs de gedichten erbij maken vind ik leuk. Ik heb dit jaar weer onwijs genoten van Sinterklaas. Zaterdagavond vierde ik het bij E. thuis en zondag was het tijd om cadeautjes uit te pakken bij mij thuis plus een heel gourmet diner. Buikje rond gegeten en een heleboel cadeautjes gekregen.

Nu de rage al volledig over is kom ik ook nog even om de hoek kijken, maar ik heb ook mijn kleurboek voor volwassen. Ik vind het echt heel leuk en heb al drie bladzijdes ingekleurd. Wat een heerlijk tijdverdrijf.

Vandaag was een typische maandag. Ik had echt nergens zin in. Ik wilde de eerste run van december maken vandaag, maar omdat ik zondagmorgen wakker werd met iets wat verdacht veel lijkt op een blaasontsteking ging ik eerst langs de dokter. Toen moest ik daar een hele tijd wachten (zoals altijd) en hoor ik morgen meer. Verder was ik vandaag vrij op één kleine bespreking na. Ik had de laatste presentatie over Finland die stiekem niet heel nuttig was, maar waardoor ik wel veel meer zin krijg in het grote avontuur!

Deze week is weer heel rustig. Morgen kan ik mezelf hopelijk uit bed slepen voor een paar kilometers, gaat het met mijn blaas ook iets beter hoop ik en heb ik waarschijnlijk weer geen les. Woensdag is mijn dag wel volgepland met les, maar dat is dan ook de enige deze week. Donderdag en vrijdag ben ik alweer vrij en misschien kan ik dan wel weer eens wat kilometers maken op de schaatsen. Daar heb ik zin in!

Fijne week iedereen!

3 thoughts on “A little peek into my life #49

Wat denk jij ervan?

