Niet aan denken, zeker niet aan denken.

Nodig naar de wc. Heel nodig naar de wc.

Goed.

Niet aan denken.

Vooral niet aan denken!

Het zou heel fijn zijn als die buschauffeur iets doorrijdt.

Ik moet plassen.

Heel nodig!

Goed.

Niet aan denken.

Je kunt het heus nog wel even volhouden.

Waarom moest ik ook zoveel water drinken?

Water.

Plassen.

Doorrijden!!

De brug staat open.

Perfect …..

Eigenlijk hoef ik helemaal niet zo nodig.

Ik kan dit nog wel een uur volhouden.

Voel de positieve energie.

Het werkt niet.

Ik moet plassen.

Verschrikkelijkste gevoel van de wereld als de wc nog zo ver weg is!

Ik moet plassen.

One thought on “Niet aan denken, zeker niet aan denken.

Wat denk jij ervan?

