#DOcember: 2/35

temps-drop-but-running-wont-stop

Zoals we allemaal wel gemerkt hebben is het nogal koud buiten. Heel erg koud zelfs. Temperaturen die wel heel dicht bij het vriespunt komen en daarom durfde ik telkens niet mijn hardloopschoenen aan te doen.

Maar gisteren kwam daar verandering in. Ik heb (sinds hele lange tijd) weer eens een rondje gedaan. De zon scheen, het was droog en ik had geen excuses meer. Dus daar ging ik. Met mijn handschoenen en oorwarmers, muziekje op en twee paar sokken was ik er klaar voor!

Het was een kort maar krachtig rondje. Na bijna anderhalve maand niet lopen leek het me niet echt een geweldig idee om er meteen maar zes kilometer tegen aan te gooien dus begon ik deze maand met twee kilometer.

Nu zul je misschien denken waarom er zomaar #DOcember in de titel staat. Francien kwam met het geweldige idee om de laatste maand van december knallend af te sluiten met een heleboel kilometers. Het officiele kilometer aantal van deze challenge is 70. Sommige gevorderde hebben deze verdubbeld, ik heb hem gehalveerd. Zeventig kilometer vond ik wel meteen heel erg veel en dat ging ik never te nooit niet halen.

Nu moet ik gemiddeld 12 kilometer per week nog lopen om die 35 kilometer te halen.

De eerste twee kilometer  zijn in ieder geval al gemaakt!

IMG_20141209_121130

Wat denk jij ervan?

