Mijn nieuwe kleurboek

In blogland is dit een hele korte rage geweest. Opeens doken overal verhalen van kleurboeken, potloden en tekeningen op. Ik werd er wel wat nieuwsgierig van, maar nog niet zo nieuwsgierig dat ik daadwerkelijk het boek in huis wilde halen. Totdat Sinterklaas in het land kwam en ik mijn verlanglijstje moest vullen. Toen dacht ik weer terug aan dit kleurboek en zette het op mijn lijstje. Toen het pakjesavond was kreeg ik ook daadwerkelijk dit cadeau en vind ik dit echt verrassend leuk!

Het boek bestaat uit een heleboel tekeningen. Sommige bestaan gewoon uit grote en kleine vakken, sommige pagina’s staan vol met bloemen, vogels of cupcakes die nodig een kleurtje nodig hebben.

2014-12-11 15.43.17 2014-12-11 15.43.26
Ik ben fan van de grote vlakken en gekke vormen tekeningen. De bloemen, vlinders en huizen hoefden van mijn niet zo nodig, want die moeten ‘serieus’ ingekleurd worden. Ik heb er wat uurtjes aan besteed en vooral ’s avonds voordat ik ga slapen vind ik het fijn om nog even te kleuren. In plaats van te lezen wat mijn Facebook vrienden en Instagram fotografen te melden hebben kleur ik een cupcake in. Ha, grapje natuurlijk. Ik lees nog steeds mijn Facebook en Twitter, maar het is een heerlijk geestdodende activiteit waarbij je nergens aan hoeft te denken.

2014-12-11 15.43.56

Dit boekje gaat mee in het vliegtuig naar Helsinki, want dit is geloof ik een perfecte bezigheid voor een vlucht.

Ben je ook nieuwsgierig geworden? Mijn versie kost 9,95 en te koop bij verschillende boek of hobbywinkels maar ook op Bol.com. Verder kun je ook bij bijvoorbeeld Xenos of Action boeken kopen die iets goedkoper zijn.

2 thoughts on “Mijn nieuwe kleurboek

Wat denk jij ervan?

