A little peek into my life #51

En toen was het alweer vakantie. De laatste weken van het jaar vliegen altijd voorbij en voor je het weet schrijf ik alweer het jaar verslag voor 2015. Dat laat nog even op zich wachten, maar wat ik wel voor je heb vandaag is het week verslag van week 50. Een week waarin ik nog aardig wat moest regelen voor school en de week waarin ik mijn spullen pakte voor de verhuizing terug naar mijn ouders. Kijk je mee naar mijn week?

 

Ik begon mijn week met een half uur blogilates en wat yoga. Daar bleef het helaas ook weer bij. Die sportieve vibe van de zomervakantie ben ik helemaal verloren en die 35 kilometer voor het eind van 2015 zit er al helemaal niet meer in. Dat grote hoofd op de rechter foto. Dat was een hele leuke avond. Ik vertel er zo meer over.

 

Wat ik nog niet verloren ben, zijn mijn lange lokken. Zie hoe lang het wordt! De linkerfoto is van december 2013 en rechts is deze week gemaakt. Soms mis ik mijn korte koppie, want jeetje dat lange haar is soms lastig. Gelukkig vind ik het zo ook mooi, hoewel ik eigenlijk wel even een bezoekje aan de kapper moet brengen. De lange lokken mogen wel weer een klein beetje worden bijgeknipt. Het is tenslotte al bijna 2,5 maand geleden 😉

Dinsdag was een dag vol met klusjes. De afwas had zich weer aardig opgestapeld, ik moest naar het gemeentehuis, de supermarkt en natuurlijk tussendoor ook nog gewoon naar school.

Woensdagmiddag vertrok ik naar huis om de auto op te halen.Onze lieve Poekie was die morgen net gesteriliseerd en liep dus met een luiertje om. Zielig, maar wel schattig.

Woensdagmiddag haalde ik de auto op om ’s avonds door te rijden naar de Lawei in Drachten. Ik ging namelijk met E. en twee vrienden naar Jochem Myjer! We hadden de kaartjes al ergens in April gekocht en toen kregen we ook nog eens te horen dat het misschien niet doorging in verband met de verbouwing van de Lawei. Gelukkig werd het wachten beloond, want wat was het leuk! Ik heb heel erg genoten.

Daarna reed ik voor het eerst in mijn auto-rij carrière door de McDrive. Na twintig minuten (!) reden we eindelijk richting Leeuwarden met wat lekkers. Blijkbaar was het nogal druk bij deze McDrive.

Donderdag was mijn eerste opruimdag en het wordt steeds leger. Daarna reed ik met de eerste dozen richting huis om daarna ’s avonds weer terug te rijden met de auto van E.

Vrijdagmorgen spendeerde ik mijn eerste uurtjes in bed met meneer Bomer. Vrijdag was de seizoensfinale van White Collar en wat was het fantastisch! Bijna precies zoals ik had gehoopt. Heel erg jammer dat het nu voorbij is, maar het is goed geëindigd. Nu maar op zoek gaan naar een nieuwe serie 🙂

Daarna spendeerde ik mijn vrijdagmiddag met verdere spullen inpakken. Steeds meer spullen gingen richting huis en mijn kamer is steeds leger. Een heel gek gevoel. ’s Avonds stond ik weer op de werkvloer in Assen voor een koopavond La Place.

Dat mijn kamer in Leeuwarden steeds leger wordt betekend ook meteen dat mijn slaapkamer thuis steeds voller komt te staan. Deze foto maakte ik vrijdagavond. Gisteravond heb ik alles opgeruimd en nu is mijn slaapkamer weer helemaal netjes en klaar voor de volgende lading spullen.

Zaterdag en gisteren was ik ook weer de hele dag te vinden in de La Place. Nog maar twee weken en dan zit mijn tijd daar alweer op. Alles loopt op zijn einde en dat vind ik heel erg gek. Ik werk al sinds mijn vijftiende elk weekend en straks is dat voorbij. Zes jaar lang heb ik elke zaterdag en een heleboel zondagen gewerkt en dan is het opeens over. Natuurlijk spendeer ik die vrije weekenden wel in Helsinki, maar ik vind het wel een gek idee.

Vandaag spendeer ik mijn laatste dag op mijn kamer. Ik ga mijn laatste spullen ophalen en mijn sleutels aan de nieuwe verhuurster geven. Aan twee jaar komt er een einde. Die deur gaat dicht, straks gaat er weer ergens anders een deur open. Dinsdag en woensdag zal ik weer doorbrengen bij de La Place en dan is het alweer kerst. Zaterdag moet ik ook weer een paar uurtjes werken en dan heb ik ’s middags een slipcursus. Met onze eigen auto dus we gaan zien hoe we daar uit komen. Een week vol met uren bij de La Place en zal ik nu toch maar weer eens wat kilometers gaan maken?

Wat denk jij ervan?

