1 Day till 2015

7835095036_f4829d8f39_oBron, edited by me.

Het is zo dichtbij dat we hem bijna kunnen aanraken. 2015 is binnen handbereik. We zijn er bijna! Ik ben helemaal klaar voor het nieuwe jaar, maar we blikken eerst nog heel even terug op 2014. Vooral de laatste dagen van 2014. Vijftig dagen geleden publiceerde ik een lijstje met dingen die ik nog voor het einde van het jaar wilde doen. Heb ik dat gehaald of compleet gefaald?

Daar kan ik heel erg duidelijk over zijn. Compleet GEFAALD! Op één na dan. Even een opfrisser. Mijn laatste vier doelen voor 2014 waren.

♥ 20 nieuwe recepten uitproberen

♥ 30 dagen sporten voor meer conditie en meer spierballen

♥ Acht tot negen kilometer achter elkaar kunnen hardlopen

♥ 30 blogposts hebben geschreven

Ik heb in totaal zes nieuwe recepten uitgeprobeerd, tien keer gesport, nauwelijks hardgelopen en ik heb nog maar nét de dertig keer gehaald. Ik had hier natuurlijk nog veel meer uit kunnen halen, maar helaas heb ik grandioos gefaald. Oorzaak? Het paste me gewoon niet. Het hardlopen was gewoon veel te koud, de recepten moesten van mezelf 100% nieuw en zelfgemaakt zijn (dus niet van een nieuw pakje) en ik had gewoon weinig puf om op mijn matje te liggen zweten. Stom eigenlijk, want ik weet dat als ik dan nu iets meer had gedaan ik zelfs meer energie had gehad.

Nu waren dit geen grote dromen of doelen om na te streven en ik heb dan gelukkig toch één gehaald, maar ik had toch iets beter mijn best moeten doen. Op naar de volgende doelen dan maar. Dat ik in 2015 maar iets meer mijn best mag doen.

One thought on “1 Day till 2015

Wat denk jij ervan?

