A little peek into my life #53

De laatste sneak peek van 2014 met een heel klein beetje van 2015. Dat gaat deze sneak peek over. De laatste week van de vakantie is voorbij gevlogen en stiekem denk ik dat deze week nog veel veel sneller gaat. De laatste week van de vakantie was heerlijk, maar tegelijk ook heel erg druk. Kijk je mee?

Maandag werkte ik de hele dag en ’s avonds werkte ik aan mijn huiswerk. De eerste keer in de vakantie. Donderdag had ik een deadline die ik helaas niet helemaal haalde, maar wat wil je als je maandag ’s avonds pas begint en dinsdag, woensdag en donderdag al gevuld zijn met andere dingen.

Dinsdag ging ik namelijk heel iets leuks doen. Ik ging samen met E. zijn broers en een vriend naar Flevonice in Biddinghuizen. Dat is een open lucht schaatsbaan van drie kilometer. De langste kunstijsbaan van Nederland en daar ging ik maar al te graag mee heen. We zijn er de hele dag geweest en aardig wat rondjes gemaakt. Ik word altijd heel erg gelukkig van schaatsen. De snelheid, de vrijheid en de rust. Eigenlijk zou ik het veel vaker moeten doen.

Β IMG-20150105-WA0002IMG-20150105-WA0004

Woensdag was een hele drukke dag. ’s Morgens liep ik nog door de stad om boodschappen te doen, eind van de morgen even op bezoek bij de oliebollen bakkers en ’s middags ging ik net als vorig jaar carbid schieten. Vuurkorf erbij, thee en warme chocolademelk en een heleboel gezelligheid. Daarna gingen we eten bij vrienden, op bezoek bij E. zijn ouders, mijn ouders, vuurwerk afsteken, vuurwerk kijken en daarna een heel fijn feestje in de kroeg. Heerlijke afsluiter van 2014.

Β 

Donderdag was vooral gevuld met familie bezoeken en hoofdpijn. Het was gelukkig wel heel gezellig en vooral ook omdat ik zo even doei kon zeggen en ze voor het laatst kon zien voordat ik vertrek. Natuurlijk at ik die dag ook een heleboel oliebollen waardoor ik gelukkig wat minder hoofdpijn had.

Vrijdag en zaterdag waren mijn laatste dagen bij de La Place. Gek om na drie jaar afscheid te nemen van mijn toffe collega’s en werk. Ik kreeg een hele lieve kaart en een waardebon. Ik heb behoorlijk veel geleerd van mijn drie jaar bij de La Place (vooral dat je geen metalen bakjes in de magnetron moet doen) en het voelt heel gek.

Gisteren was ik weer aanwezig bij de jaarlijkse wedstrijd die ik organiseer. Alles liep op rolletjes en gelukkig was het mooi weer, want paardrijden met regen en wind is echt waardeloos. Vandaag was ik vooral opruimerig. Ik heb mijn kamer opgeruimd, de kerstspullen staan weer op zolder en ook de laatste dingen van mijn verhuizing hebben een plekje gekregen. Ik heb een hele grote to-do lijst gemaakt voor de rest van de week en ik word er stiekem wel wat bang van. Ik moet echt nog heel veel dingen doen voordat ik wegga zoals twee rapporten schrijven voor school, presentatie maken, voorbereiden en houden natuurlijk, een tentamen maken, koffer pakken en nog meer opruimen. Daar zijn dus mijn dagen mee gevuld de komende tijd. Donderdagavond ga ik nog lekker uit eten met E. en zaterdag vier ik een mini afscheidsfeestje.

Fijne week iedereen!

Wat denk jij ervan?

