Ik heb een nieuw plekje

De maand januari is nog niet eens voorbij en één van mijn goede voornemens kan ik nu al van mijn lijst afstrepen. Stiekem was ik al een tijdje bezig met dit project, maar ik vind het nu wel een mooie tijd om mijn nieuwe plekje met jullie te delen en daar mijn verdere avonturen te posten. Mijn eigen website en domein. WAAAAH, dit is zo cool. Gelukkig had ik hulp van mijn grote redder, want zonder meneer was dit allemaal niet gelukt.

Er zijn nog een paar puntjes die op de I gezet moeten worden, zoals de verhuizing van Bloglovin en ik moet nog even uitzoeken hoe ik de mensen die me volgen via WordPress mij nu ook weer kunnen volgen. Als er nog iemand tips heet hoor ik graag.

Voor nu eerst, klik op de afbeelding hier beneden en je wordt door gelinkt naar mijn nieuwe plekje.

header4

Geplaatst in Fun

Een gedachte over “Ik heb een nieuw plekje

Wat denk jij ervan?