Een dik PR op de 5KM!

2014-10-14 19.23.44

BAM!! Zie hier. Een hele fijne tijd voor een vijf kilometer! En wat voel ik me trots!

Ik liep afgelopen zondag gewoon 1 minuut en tien seconden (!!) sneller dan tijdens de Loop Leeuwarden in mei dit jaar. Bam, wat is dat heerlijk zeg! Niets is fijner dan vooruitgang zien en als ik dan ook nog drie weken voordat ik de 4 mijl loop last van mijn scheenbeen krijg merk ik helemaal niets van vooruitgang. Mijn lichaam zegt telkens tegen me dat ik te snel ga en roept me weer terug. Het is werkelijk waardeloos, maar het is heerlijk om te zien dan met de kilometers die ik toch nog loop toch even een keiharde tijd neer zet voor de vijf kilometer vind ik geweldig!

Naamloos

Nog leuker is de lopen met elkaar te vergelijken. Nu loop ik vaak met een Polar horloge en op de website kun je runs met elkaar vergelijken. Zie hier het verschil in vijf maand. Ik loop sneller, langer en erg vlak zelfs. Ik ben stiekem onwijs trots op mezelf, want ik had het niet verwacht dat ik dit hardlopen daadwerkelijk zo leuk zou vinden en zo lang zou volhouden. Nu kan ik niet wachten om de volgende vijf kilometer wedstrijd te lopen om daadwerkelijk zo snel te lopen tijdens een wedstrijd 🙂

Zo blij dat ik dit graag even met jullie wilde delen!

2 gedachtes over “Een dik PR op de 5KM!

Wat denk jij ervan?