Jaarverslag 2014

Dat geloof je toch niet? Het is een week geleden alle jaarverslagen online kwamen en dan kom ik er ook nog eens mee aanzetten. Eigenlijk hartstikke te laat, maar ik wilde het toch nog graag even met jullie delen. Niemand heeft het verplicht om het in 2014 te doen toch? Daarom vandaag: het grote jaarverslag van 2014 in 2015 🙂

IMG_06561-1024x682 10004032_858901317456574_4018831863949815150_n

2014 was een jaar waarin ik begon met serieus wat meer sporten. Ik werd onwijs enthousiast van de sportschool met zijn insanity en zumba lessen, ik begon ook met hardlopen en liep twee wedstrijden. Ik deed een hele maand mee aan de Blogilates kalender en dat ging onwijs goed, ik voelde me zo onwijs energiek en zat goed in mijn vel. De 4 mijl clinic’s op de atletiekbaan waren heel erg gezellig en leerzaam plus door al dat hardlopen ontdekte ik een heleboel fijne bloggers en mocht ik zelfs met één van die bloggers hardlopen!

Ik ging op vakantie naar Antwerpen met E., Londen met de zusjes en Beieren (Duitsland) met mijn ouders. Ook deden we een dagje Ameland wat voelde als een mini-vakantie.

Verder haalde ik eindelijk mijn propedeuse, kreeg ik een uitwisselingsbroertje die zaterdag alweer terug moet naar Costa Rica, ging ik naar Jochem Myjer, had ik een kitesurf les en wat was dat stoer! Werd ik 21 jaar met een heleboel cadeaus en een heerlijk feest, liet ik mijn haar groeien, was ik nog blijer met mijn kamer in Leeuwarden waar ik helaas afscheid van moest nemen, verloor ik een huisgenootje maar kreeg er een heleboel bij, bezocht ik heel vaak de bioscoop enlas een heleboel boeken.

2014 was ook het jaar van mijn zusjes die achttien werden, een diploma haalde, de eerste Koningsdag en het WK voetbal dat Nederland overnam. Straatvolleybal, een dagje Rotterdam, mijn vijf weken als een inkoop manager en natuurlijk het verlossende woord dat ik daadwerkelijk naar Finland mag.

2014 was goed voor mij. Hopelijk is 2015 net zo fijn en goed voor mij.

Een gedachte over “Jaarverslag 2014

Wat denk jij ervan?