Mee op reis: Nikon Coolpix S9700

Camera

Dit pareltje had ik op mijn verlanglijst gezet. Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas. Helaas viel deze nét iets buiten het budget van €25,- en kon ik deze niet tussen mijn cadeautjes vinden. Niet erg verrassend, want met zijn €170,- valt hij natuurlijk ruim buiten dat budget. Nu moet ik dus zelf nog de euro’s bij elkaar sprokkelen om deze mee te nemen naar Helsinki.

Ik wilde graag voor mijn reis een camera mee. Niet de grote spiegelreflex camera want hoe mooi die foto’s ook zijn, ik zou mezelf niet kunnen vergeven als die kapot valt in de sneeuw. Ook is die meteen weer veel groter en zwaarder om mee te nemen. Mijn telefoon heeft natuurlijk ook een camera, maar als ik daar de foto’s mee moet maken kan ik een jaar later nog wel een keer heen. Dat wordt geen succes.

Nu heb ik dus mijn zinnen gezet op een Nikon Coolpix S9700. Niet belachelijk duur, als beste uit de test gekomen van de consumentenbond en goede reviews. Dus moet ik deze week waarschijnlijk nog langs de Media Markt, want Sinterklaas is helaas allang weer vertrokken naar Spanje en komt nog lang niet terug.

 

 

Een gedachte over “Mee op reis: Nikon Coolpix S9700

  1. Ik heb een vergelijkbaar toestel en die werkt als een trein! Gebruik hem niet zo heel vaak, maar als ik dat doe ben ik altijd heel blij met het resultaat. Voor zo’n prijs vind ik dat ook niet zo erg om het niet vaak te gebruiken

Wat denk jij ervan?